Wednesday, April 08, 2009

To SHIT or not to SHIT??!


Hehehe...photo sensasi aku minggu ini..!!tidak diedit oleh photoshop pun tau....actually, semua ni hanyalah kebetulan je..Masa gambar ni diambil aku tengah enak menikmati makan tengahari kat kedai bawah ofis aku...makan2 dengan ofismate aku....tup2 tengok depan ternampak la perkataan ini..pastu kami semua pakat gelak...dah la tengah makan...nasib baik la aku dah habis makan masa tu...ish2...ntah apa2 betul...hihi...saje nak citer kat korang...tengah boring ni...

2 comments on "To SHIT or not to SHIT??!"

yesterdayrising on Thursday, April 09, 2009 9:52:00 AM said...

nice shot la kiah.hikhik..

Unknown on Thursday, April 09, 2009 10:05:00 AM said...

a'a...pastu jarang2 dapat tgk yang original...yg edited berlambak la...hihihi..

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez