Friday, April 17, 2009

Besday gift from Mala...purpLe!!


Korang mesti dah kenal siapa Mala kan?Aku selalu dok sebut2 nama dia dalam blog aku ni..hehe....dia la yang rapat dengan aku kat ofis ni, duduk pun sebelah meja aku je...apa2 citer memang selalu la share sama2...Birthday dia pun bulan 4 jugak, kalau tak silap aku 4hb kot...so, kitorang ni sama zodiac la kiranya...Aries girl!!..tu yang boleh ngam sikit...hehehe...dan warna favourite dia warna purple, korang boleh tengok la blog dia camner...purple dan lotus...dua benda kesukaan beliau...
Hari ni memang aku tak plan pun nak pakai baju purple ni...memang langsung tak sangka mala pun nak bagi hadiah semua purple....memang beruntung betul budak itu...last2 match giler la gambar ni...(effect blur2 tu maksudnya aku happy la... :P)

Ni keadaan sebenar tanpa effect...berlatarbelakangkan server yang bising...ermmm....dah la suka buat problem...tengok la macam malam ni aku kena stay kat ofis...semuanya gara2 server la...cis!!dah la malam besday aku plak tu....huh..

Yang ni la semua gambar2 masa penyerahan hadiah tu....hehehe...credit to azie sebab tolong ambil gambar...terharunya...(saiz gambar ni macam comel je)

Thanks Mala...nanti akak letak gambar kita kat situ ye... : )

1 comments on "Besday gift from Mala...purpLe!!"

Anonymous said...

happy birthday

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez