Friday, April 17, 2009

ONLY for my Love...request for my Birthday!!


EnTry kali ni KhaS untuk Awak a.k.a NuaR a.k.a saYang a.k.a hOney......
Kalau yANg GeLi nak Baca...bOleh pEjam Mata anda Yeee.....dan aBaiKan entRy ini...soRiiii......hehe...

AwaK, sempeNa birthDay saya Esok, saya ada bebeRapa luAHan a.k.a ReQuest a.k.a HArapan (betul ke ni?) nAK bagi kat awaK :
pErTama sekAli...esoK kan cUti, so awak kena Cancel semUa aPpointment, ngan kawan2 awak ke Ataupun apa2 keje awak la...awAk kEna baGi sepenuh layANan kat sAYa, taK kira.....kereta memaNg aWak la jugak Kena drive mAcam Mana pUn, tapi dalam kete Kena dengar chANnel Radio yanG saYa suKa je...hehehe...nak Masuk kete, awak kenA bukakKan piNtu..samA gak Bila nak Kuar....maSa drive kena nyanYi....dENgan gAya sekAli (x de maSalah kan, seLalu bOleh je).....
Kedua..esok tak leh Garang2 denGan saya...(macam selalu tu)...hehE...kena jaDi baiK satu hAri....kaLau saya tak tenGok Garmint(GPS Omnia) betul2, aWak tak Leh nak marah saya tau... : )
kEtiga.....saYa JE bOleh Pilih nak tengOk mOvie apa esOk...walAupun ciTe tu awaK tAk sUka....cOntohnya..."JanGan Tegur".....hahahahaha....
KeempAt...eSOk awak kEna paKai baJu yanG sayA suka....dan kENa hAndsome2....dan waNgi2 (selalu pUn memaNg waNGi dah).......lagi Wangi la...baJu yang maNa tu awak kena Pikir senDiri la....maYbe macaM ni Kot.....hehehe....

KeLima....semuA yang Di atas ni just Untuk esok je....hehehe....Boleh ke??tApi kalau nak terUs macAm ni lagi la bEst....sebelum ni pun Awak dah best....cumA bab Garang ni je...hehehehe....
Akhir sekAli...saYa tahu awAk sAYang sayA, Dan saya Lagi la berBilliOn2 sAYAng awak Jugak...thankS sEBAb AwAk terus Sayang saya Sampai seKArang...tak Tahu Nak cakaP macam Mana BetAPa terHArunya sAYa...yeR la, walAUpun ramAi suruH AwaK tingGalkan Saya dUlu, mASa sayA SAkit....tapi aWak tEtap Setia tungGu dan Jaga saya....huHu...(Jgn nangis kiah..kat Ofis sKarang)...hUhuHu...

6 comments on "ONLY for my Love...request for my Birthday!!"

malar on Friday, April 17, 2009 4:11:00 PM said...

woah, so damn touching la..
think can even do a short drama out of this posting
btw
I am so happy for the two of u all
may you all be happy ke anak cucu
my wishes to the both of u all
and Kak Z happy birthday!!
enjoy it babe!

yesterdayrising on Friday, April 17, 2009 5:33:00 PM said...

nuar jangan garang sok..pulas telinga dia sok klau dia garang.hihi

Unknown on Friday, April 17, 2009 7:47:00 PM said...

garang dia tu memang tak leh nak buat apa dah...tapi kadang2 je...walaupun garang2, tapi baik...hehe...

Unknown on Friday, April 17, 2009 7:57:00 PM said...

dan romantik...yang ni hang mesti tak sangka...hehe...takut aku nak dedahkan ni..satgi nuar marah lak...sorii awak...

LanaBusyBee on Monday, April 20, 2009 11:22:00 AM said...

walAUpun ramAi suruH AwaK tingGalkan Saya dUlu <-----haaaaih, seb bek nuar xmcm tu kan..tgk kiah dh sehat dah kan kiah kan ^^

Unknown on Monday, April 20, 2009 3:50:00 PM said...

...Ajal, maut, jodoh dan pertemuan semua di tangan Allah...
Insyaallah...harap2 hubungan kami kekal sampai akhir hayat....

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez