Monday, April 20, 2009

Tag wallpaper desktop.


Amboi-amboi...cik ruby....sekali update blog sampai 4-5 entry....ni style himpun dulu la ni...ermmm...ikut hang la macam mana style pun...aku tau la hang busy bee...Ok, aku buat la tag hang ni dengan pantasnya sebab aku memang tengah boring ni.....bos plak tak mai hari ni...boleh la maximize seluas-luasnya mozilla aku ni....hehehehe....ok..mari saya bermula...

1. Anda perlu print screen wallpaper di desktop anda yang anda gunakan sekarang. Tak boleh tukar...(ok...memang aku tak tukar pun...tak caya tanya mala)

Ni wallpaper kat ofis aku...tengok tu kemas je...sebab aku memang tak suka ada banyak file/folder kat desktop aku....serabut.....yang desktop kat umah, aku dah pernah tunjuk dalam entry sebelum ni...

2. Bagitau kenapa anda suka wallpaper ini?
Nama pun wallpaper desktop kat ofis, mesti la kena nampak professional sikit kan?..takkan nak letak gambar aku dok sengih kot....kena bersesuaian dengan tempat la jugak...ni tips untuk pemilihan wallpaper desktop anda ye...Wallpaper ni aku amik dari pc adik aku a.k.a matki kat kampung...dia ni suka download2 macam wallpaper..design best2..art graphic la....sebab dia amik kursus lukisan..dah la pandai melukis..memang seni betul adik aku ni...kos aper e dia amik?...errmmm...tak ingat la...rekabentuk industri kot.....kalau tak silap la....hehe...skarang dia dah habis blajar dah...dok tengah keje kat kedah...bulan 5 ni dia konvo...kat politeknik Johor..(promote adik aku la plak....hehehe..)

3. Sila tag 10 orang...
Malas la nak tag sape2 pun....bukan ada orang buat pun kalau aku tag... : ( ....huhuhu....

0 comments on "Tag wallpaper desktop."

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez