Thursday, April 16, 2009

My Birthday is coming!!!


25th Whismical Birthday Cake
Hehehe...boleh ke aku makan kek macam ni masa birthday aku nanti e??berangan je la...saje je ni...awak jangan ambik serius pulak e...saje letak gambar ni sebagai hiasan...Ok semua pembaca blog aku...may be ada yang tak tahu lagi bila birthday aku kan, biar la aku cakap ye...(muka tak malu sikit :p)...birthday aku lagi sehari je lagi...18 April 2009 ni, hari sabtu...maka genap la umur aku 25 tahun ataupun dalam erti kata lain..dah TUA...Ish2, tak sangkanya dah 25 tahun rupanya aku ni....tapi aku happy sangat ngan umur aku sekarang!!yippeeee....

0 comments on "My Birthday is coming!!!"

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez