Monday, April 20, 2009

My 25th birthday....teddy bear from my luv!!!


Happy Birthday to me!!!yang ke 25 tahun...(tak habis2 lagi pasal birthday)...aku baru nak update hari ni...yer la, weekend mana ada masa....Korang tahu tak, tahun ni aku terpaksa sambut malam birthday aku kat ofis...sebab kena keje sampai pukul 12....huhuhu....geram betul....tapi tak pa la...ada jugak yang bestnya.....disebabkan kena stay kat ofis...ada orang datang ambik aku balik keje....tu yang bestnya....orang tu mesti la bakal my hubby!!thanks sayang!!sanggup datang tengah2 malam....huhu....untuk keselamatan aku jugak...tengah2 malam mana ada bas dah, pastu aku tak nak susahkan juzaime (nama penuh la pulak) atau kelvin hantar aku....Sekali lagi, terima kasih korang sebab sudi teman aku buat keje aku ni...anggap la korang bagi hadiah birthday kat aku e...hehehe....
Ok2, sambung citer lagi...lepas nuar datang ambik aku...apa jadi??hehehe....mesti la ada surprise kan.....aku pun tak bajet yang nuar ada prepare apa2...dia cakap nak pegi makan kat Kinrara jap...aku musykil gak, dah lewat nak makan apa lagi..cakap dah makan tadi..tup2 dia parking jauh giler dari restoren Matsirat tu...pastu suruh aku tutup mata....hehehe... arghhhh....tak sangka...lama giler dia kat bonet kete, aku pun tak tau apa dia buat...pastu bila leh bukak dah....tadaaa...kek birthday aku!!!siap lilin lagi....huhuhu....terharunya...ada lagu birthday sekali dari handphone dia....ni yang buat nak nangis gak masa tu....pastu nuar suruh tengok belakang.......wargggghhhhh!!!.....ada hadiah besar.....dalam kotak.....huhuhu...tak pernah dapat hadiah besar camni....

Ni la hadiah tu... (gambar ni bukan masa malam tu punya...tapi masa esoknya sebelum aku kuar dengan nuar....macam dilakonkan semula la lebih kurangnya....hehehe)

Tengah baca kad yang nuar bagi....sedih dan terharu betul...terima kasih awak....Awak memang bermakna dalam hidup saya...mungkin tanpa sokongan dan doa awak, saya takkan dapat pun nak sambut ulang tahun kelahiran saya yang ke-25 ni....saya kuat dulu sebab awak.... : ( ......(sedih kejap....cool...cool....)

Comel tak?hehehe.....muka dia macam suruh aku tido je....tapi memang best peluk bear ni...nama bear tak de lagi...masih mencari nama yang sesuai....

Waaa....skarang Pooh dah ada kawan la.....(bear yang nuar bagi masa kat universiti dulu)......berbaik-baik la ye.....jangan gaduh2....

AKU
Kesian sorang hamba Allah ni, jadi mangsa aku kena ambil gambar2 aku ni semua....orang dalam rumah aku lerr....dia takde keje nak buat....so, sementara tunggu nuar datang....dia la jadi cameraman aku....hehehe.....

1 comments on "My 25th birthday....teddy bear from my luv!!!"

Anonymous said...

u're so cute

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez