Friday, April 10, 2009

Gelang baru...from Mahesh!


Hehehe...Mahesh mana plak ni??yang Talentime tu ke?hehehe....saje je...Sebenarnya, aku dah lama teringin nak beli gelang India ni sejak tengok Katerine pakai. Budak cina pakai mesti la cantik sebab diorang kan putih2...macam aku ni tak tahu la kan....Aku beli ni dekat kedai Jalan Masjid India masa kuar ngan Mala semalam....memang banyak giler pilihan color...sampai tak tahu nak amik yang mana satu....harga dia RM6.50 untuk saiz yang aku beli ni...ada yang sampai penuh lengan tu, lagi mahal la....satu lagi, mungkin kat situ jual mahal sikit kot...kalau tempat lain mesti lagi murah...tak pe la, sekali tu je kot aku beli....Lepas ni, boleh la sape2 nak cuba pakai...cantik jugak la kalau padan dengan baju yang sesuai....gelang tu ada banyak, kita boleh ubah style gelang tu jadi corak lain2....OK, kat bawah ni gambar2 aku masa kat ofis hari ni, dengan berbaju kurung lagi sebab hari jumaat....layan je la...biasa la, bila boring...posing je la keje aku...hehehe...

Ni dah macam mami jarum je ni...hohoho.....

Satu2nya gelang India milik aku...color biru...(ada cermin di situ tau)

Cewi giler...sori la..first time pakai kena la bongkak sikit...

2 comments on "Gelang baru...from Mahesh!"

Rames on Monday, April 13, 2009 2:18:00 PM said...

Wow not bad ahah.

Unknown on Monday, April 13, 2009 5:07:00 PM said...

Hehe...dah rapat dengan mala, sampai terikut pulak..boleh join LOL geng la nanti....lol!!!

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez