Friday, July 31, 2009

Setem dan GOGP!!


Malam tadi aku ngan nuar dating kat IOI Mall, cewah2....plan mula2 tu nak tgk citer The Proposal, pastu sebab tak de citer ni kat IOI tu (apa daaaa...), kami TERPAKSA la tengok movie lain, yang best pun macam citer SETEM je. Macam tak caya jer asyik layan movie melayu je sejak dua menjak ni sebab yang last sekali kami tengok masa citer Skrip 7707 (seram seh..). Ok2, berbalik pada citer ni, mula2 ingatkan malas nak tengok wayang citer ni, download jer la...tapi ok la jugak jalan cerita dia..banyak lawak gak, pastu boleh dikatakan hampir semua pelakon pandai bawak watak masing2 walaupun dia tu just watak sampingan jer..macam harun salim bachik, sathya ngan ada sorang cina gangster tu. Memang lawak giler, dah la cina tu cakap utara pekat, pastu slumber badak lak..memang jadik la lawak dia tu. Watak2 lain tu ok la, satu lagi maybe sebab arahan Khabir Bhatia sama kot, jadi sudut2 dalam filem ni memang nampak kreatif jer...aku dah la suka semua filem arahan dia, macam Sepi dengan Cinta tu semua. Ok2 lastly, filem melayu yang seterusnya yang aku dok tunggu adalah Jin Notti pulak sebab aku nak tengok lakonan fafau dengan mawi...hehehe.

Ok, movie seterusnya yang BAKAL kitorang tengok next week adalah Ghosts of Girlfriends Past (GOGP), yang ni tengok free je sebab tiket memang dah ada kat tangan nuar skarang. Tu la untung aku keje asia media ni, ada contest sikit leh join sekali...hehehe..so, nuar pun dipaksa la join contest untuk filem ni dengan menghantar sms beserta slogan beliau. Tapi, bukan aku yang pilih winner ok...so, memang nasib nuar la dapat tiket ni, siap dapat t-shirt lagi..hehehe.

Ni la rupa tiket free tu...!

(Dah diupload!!) Gambar nuar masa datang ofis aku amik tiket.

Ececece....sibuk gak aku pun nak posing..hehehe.

Note : Gambar nuar masa datang amik hadiah akan diupload next week dan next entry masa Ju's farewell akan menyusul...so, selalu2 la jenguk my blog ni ye!!thank you!!

2 comments on "Setem dan GOGP!!"

Adek Abigail on Friday, July 31, 2009 11:36:00 PM said...

tak de ker tiket GOGP free, tshirt ker? hehehehehe..

nak tgk proposal ker, nak bagi signal kt nuar?

(kepam.. kepuum.. kepaam...kepaam.. kepuum..kepuum...)

Unknown on Saturday, August 01, 2009 8:39:00 PM said...

alaa...dah habis la contest ni..lain kali la e... :p

tak larat nak bagi signal dah aih..mcm buat2 tak faham je...huhu..

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez