Wednesday, July 22, 2009

Ice AGE 3....sejukkk!!


Ice Age!!dengar tajuk pun dah rasa sejuk..hehehe..aku ngan nuar gi tengok movie ni masa weekend baru2 ni, tu pun nasib je dapat seat orang tak amik reservation, so dapat la tempat yang betul2 strategik. Tengok kat mana?biasa la mesti tengok kat Alamanda, memang the best cinema la!!selesa dan bersih...hehehe. Ok, nak cakap best sangat filem ni macam tak kot sebab aku rasa macam ada kekurangan je nak dibandingkan dengan part 1 dengan 2 dulu. Yang best pun sebab komedi2 yang macam dibuat2 tu, so gelak la jugak. Memang tengok pun coz nak release tension sikit, so pegi la tengok filem2 happy macam ni...(jangan tengok Harry Potter, nanti tertido macam aku..ish2)

Persediaan sebelum menonton...takut sejuk yang terlampau!!blogger-emoticon.blogspot.comhihihi.

7 comments on "Ice AGE 3....sejukkk!!"

LanaBusyBee on Wednesday, July 22, 2009 5:39:00 PM said...

a'a kan kiah...xdak la lawak pun...aku bawak nurin g tgk, sbb dia dok claim nk tgk wayang huhuhu..ddia lagi la x gelak apa2 xpaham..asek dok tgk ja budak2 lain dok gelak agagaga...aku tgh tunggu cita the cloudy a chance of meatball( betl la kot ejanya), tgk thriller besh..xsabau bulan 9 ni,tgk 3d punya dgn nurin lg hehehe

Unknown on Wednesday, July 22, 2009 5:44:00 PM said...

aku tdOq tgk cite ni..skian!
hehehe

Unknown on Wednesday, July 22, 2009 6:02:00 PM said...

memang tak best!!lain kali kita jangan terpedaya dengan trailer2 semata2..tunggu org lain pi tgk dulu, mcm citer "drag me to hell"..mula2 nak tgk, tp ramai cakap tak best, teruih x tgk!!

Izzati Ellyani on Wednesday, July 22, 2009 11:44:00 PM said...

harry potter x best ke???

Unknown on Thursday, July 23, 2009 8:42:00 AM said...

tak tahu la sebab saya tido...huahuahua...best kot,tp mata ni tak bagi tengok :p

Anonymous said...

zakiah tidur dengan nyeyaknya sbb tak faham...hahaha.dari mula lagi tak tgk harry porter.mana nak faham...ish2

LanaBusyBee on Friday, July 24, 2009 9:30:00 AM said...

harry potter...hurm..mula2 tu besh, yang xbeshnya kan, lmbt sgt magicnya nk kuaq...ending xbesh laaaaaaaaaaaaaaaaangsung huhuhu...aku adalah kipas susah mati harry potter, but dont ask me about reading harry potter's book, aku xsuka membaca hehehe....

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez