Wednesday, July 22, 2009

Bulan berjimat-cermat...rotiiiiiii!!!


Memandangkan bulan ni aku agak sengkek sikit, aku pun dengan semangat berkobar2nya nak melancarkan kempen berjimat-cermat!!hoyeeee...so, bermula minggu ni aku bawak bekal je untuk breakfast..cewah2, boleh ke?bekal aku tu berupa roti yang disapu jem strawberry...nyum..nyum..lazat betul..sebelum ni memang dah ada staff lain yang buat macam ni, mala...hari2 roti je. La ni aku plak terikut dia, kat bawah ni ada gambar bekal2 kami, tupperware aku yang color pink tu..hehehe...marilah sama2 kita berjimat-cermat!!makan roti dengan jem...hohoho...!

Menu pilihan bulan ini..cuba la ye!!

9 comments on "Bulan berjimat-cermat...rotiiiiiii!!!"

LanaBusyBee on Wednesday, July 22, 2009 5:37:00 PM said...

bagus2 berjimat cermat amalam mulia, berjimat cermat nuar pun suka haahahaha

Unknown on Wednesday, July 22, 2009 6:04:00 PM said...

nuar memang suka sangat..hehehe..tapi tgk wayang tak leh nak jimat la pulak, tak bleh nak buat apa dah hat tu...hobi.. :p

FaPet on Thursday, July 23, 2009 3:15:00 AM said...

ish..ishh...ciaaaan plak eden tgk Zakiyah ...nuarrrrrr!!! cian zakiyah dio mkn roti jo.

Anonymous said...

bawa bekal tu serius ke atau hanya lakonan,atau hanya nak mengaburi mata masyarakat?...

LanaBusyBee on Friday, July 24, 2009 9:31:00 AM said...

ahahaha nuar ni, bersangka baik la kamu dengan kiah tu, dia dh meringankan beban tu tuk berjimat hehehe

Unknown on Friday, July 24, 2009 9:46:00 AM said...

eh!..macam mana ruby boleh tau yang Anonymous ni nuar...hahaha..musykil ni

Anonymous said...

nama saya Anonymous saya tiada kaitan dengan mana-mana Anwar.Sama ada Anwar ibrahim mahupun Anwar musa.Sekian

Unknown on Tuesday, July 28, 2009 2:51:00 PM said...

konfiusnya!!!!!!!apa semua ni??sapa ni?jangan la main2!

LanaBusyBee on Tuesday, July 28, 2009 11:30:00 PM said...

aku teka ja wes..nuar kan suka dok bg ayat mcm tu hehehe...ahahaha abeh la kiah..silent reader yang bersuara hewhewhew

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez