Wednesday, August 05, 2009

Juzaime's Farewell at Papa John's!


Farewell lagi???tiap2 bulan asyik kena buat farewell jer kat budak2 ofis aku ni. Asyik kena makan kat luar jer, hehehe..asyik kenyang jer...asyik kena kuar duit jer...hohoho. Takde laaa, actually sedih gak la sebab lepas sorang...sorang blah dari Asia Media ni. Yang latest sekali ni Juzaime dengan Canny (staff admin). So, kitorang celebrate diorang dekat Papa John's jer. Restaurant ni dekat IOI Mall, kitorang kuar masa lunch hari Jumaat lepas. Ok2, layan jer la gambar2 kat bawah ni.
Gambar wajib amik ni..hehehe.

Sibuk cakap ngan awek dia...lepas ni ko merdeka dah la yer..hish!

Aku dengan Azie...senyum terpaksa ker tu?

Dengan Mala pulak...kenapa pipiku begitu tembam sekali?

Tiga dara pingitan...hahahaha..

Barisan staff yang datang meraikan Ju dengan Canny (tengah).

Lepas dah habis makan2, kami sambung camwhore kat ofis pulak pakai DSLR mala...pose dengan botol air sparkling yg dah habis minum tu.....hehehe...

Berbilang bangsa betul ni...."Inilah Malaysia Kita!!"

Semua happy2 jer....huhuhu...sayang pulak aku nak tinggalkan ofis ni sebab dah dekat 2 tahun aku keje sini...banyak jugak la kenangan aku kat sini...ramai ofismate yang best2... huwargggghh!!!!

PENGUMUMAN TERKINI : Aku baru jer bagi resignation letter aku kelmarin. Maka, sebulan dari sekarang aku akan meninggalkan company Asia Media ni dengan rasminya. Seterusnya, aku akan meneruskan kehidupan baru aku dekat TTDI, Damansara pulak...Sayonara Puchong!!

0 comments on "Juzaime's Farewell at Papa John's!"

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez