Wednesday, July 08, 2009

Gaya lecturer!


Hari ni aku free sikit kat ofis, so terasa macam nak buat posting plak kat blog aku yang dah kusam ni...hohoho, yer la aku rasa blog ni macam dah tak de serinya. Aku pun tak tahu pasal apa, ermmm tak pe la..janji aku tahu ada orang yang sudi baca.

Ok2, aku nak continue dari posting sebelum ni, pasal nuar yang baru dapat keje. So, hari ni dah masuk tiga hari la dia jadi lecturer kat Lincoln College tu. Setakat ni, dia belum berpeluang mengajar lagi sebab student semua tengah exam. Yang pelik tu, nuar cakap negro2 kat situ masa exam boleh plak meniru dengan slumbernya. Ish2, apa punya student la diorang ni, macam nak main2 je, pastu ada yang siap tanya jawapan lagi masa nuar jaga exam. Satu lagi, nuar cakap sistem kat situ macam kelam-kabut lagi, lecturer tempatan ada la dalam 4 orang, yang lain semua dari luar, dan kebanyakannya dah berusia blogger-emoticon.blogspot.com..muka macam Albert Einstein pun ada (nuar la citer) hahahaha, tapi yang menyedapkan hati aku, student kat situ lebih ramai lelaki (sangat bagus tu). Next, kat bawah ni ada photo2 ceria nuar lepas balik keje kelmarin, ceria la sebab tak start mengajar lagi, nanti tengok la macam mana..hehehe..lagi cepat nampak tua la...dah la dok kawan dengan orang-orang tua je..hehehehe..ok, layannnnn.

Ok tak saya pilih gambar2 awak ni?ermmm..banyak jugak gambar awak dalam blog saya ni, kena caj la lepas ni...hehehehe....

0 comments on "Gaya lecturer!"

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez