Wednesday, July 01, 2009

Gugu Gaga bersama Erra..cute!!


Semalam aku tertengok la entry dekat Murai.com pasal program realiti guguGaga bersama Erra yang tengah ditayangkan kat Astro Ria skarang ni, macam best je. Walaupun aku takde astro kat umah, bukan saja tak de astro, TV pun tak de..huwah huwah..blogger-emoticon.blogspot.com Alaa, kalau ada tv pun, aku bukannya lekat kat rumah sangat (cewah2) so, apa2 tengok kat youtube jer la, boleh download semua part pastu tengok kat PC. Kan senang..hehehe. Ok, kalau korang nak tengok segmen khas guguGaga erra (mcm lady gaga je) ni boleh klik sini!!

Cute jer..happy family!!

Program ni memang dirakamkan secara santai2 jer, diorang tunjuk macam mana kehidupan erra lepas bersalin, boleh la dapat tips sikit, hehehe. Tapi erra nampak berisi giler, maybe dah jadi mak la kan, hope boleh kurus balik la sebab muka dia maintain cun je. Baby diorang memang cute, kecik2 dah jadi pelakon, ermmm bertuah betul, takyah gi audition pun.

Ok, kat bawah ni ada MTV erra khas untuk program guguGaga yang bertajuk Duhai Cinta bersama Aleesya, layannnn.

1 comments on "Gugu Gaga bersama Erra..cute!!"

LanaBusyBee on Wednesday, July 01, 2009 5:04:00 PM said...

ololo sian xde astro..eh silap tv hehehe...ada kt astro pun, aku x layan sgt dh...layan tdoq, busy seyh aku la ni huhuhu..harap2 leh kurus huhuhu

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez