Friday, June 12, 2009

Tag kedua dari ruby.


Ok, ni tag kedua dari Ruby, dah lama tapi baru hari ni dapat buat, maklum la hari ni aku free giler...oooyeeeea.

1. Kekasih saya adalah : Nuar la..sapa lagi, hehehe.

2. Saya sedang mendengar : Transnet TV kat ofis, hari2 terpaksa dengar.

3. Mungkin saya patut : Belajar simpan duit dengan lebih serius.

4. Saya baru sudah : Tolong mala burn cd.

5. Beza rakan, sahabat, kawan : Sama je, sebutan je lain.

6. Saya tidak faham : Kenapa duit amat penting dalam kehidupan kita sekarang?

7. Saya perlu mencari : Kerja lain..hahaha.

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : Apa masalah awak sebenarnya? (dari nuar) hahaha...adakah saya ni bermasalah.

9. Makna kehidupan : Perlu hadapi apa jua rintangan dan belajar dari kesilapan, cewah.

10. Cinta itu adalah : Sesuatu yang indah dan sukar ditafsirkan.

11. Saya paling suka : Keluar jalan-jalan dengan nuar.

12. Saya akan cuba : Menjadi yang terbaik untuk semua orang, Insyaallah.

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : Ayat tu lagi nampak mesra rakyat.

14. Telefon bimbit saya : Nokia 5610 Express Music color merah.

15. Katil saya : Tak de, ada tilam je...tapi saya suka tilam saya itu.

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : Hang bila lagi nak kawen?adoii...

17. Teknologi adalah : Sesuatu yang sentiasa ke depan.

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : Hari2 saya masak menu tu je kot sebab tu saya paling pandai masak masakan tu..hehehe.

19. Semalam : Busy kat ofis dan gaduh2 ngan nuar.

20. Hari ini : Free giler sebab semua keje dah setel dan dapat update blog dengan jayanya.

21. Malam ini saya akan : Bertolak balik ke Kedah dengan bas Mara Liner sorang2.

22. Esok pula saya akan : Dok kat umah saya la, maybe pegi berkelah ngan family kot.

23. Saya betul2 inginkan : Rumah idaman saya dan family yang bahagia.

24. Badminton atau futsal : Badminton kot.

25. Karaoke : Kat Alamanda, kat situ best!

26. Kereta : Proton Saga BLM color hitam milik nuar...hahaha.

27. Bilik yang terang atau gelap : Terang untuk lebih jelas, gelap untuk lebih feeling...apa ni?

28. Makanan jepun adalah : Sushi, taugeh, ikan salmon dan ...

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : Saya sayang sangat kat awak.

30. Siapa yang anda tag : Wawan, Mala, Diyana, Izzati dan Zehan.

0 comments on "Tag kedua dari ruby."

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez