Friday, June 12, 2009

Air sedap from Arab!


Ok, air2 apa plak ni?just nak bagi info la, aku pernah citer pasal restaurant Al-Rawsha kan..so, weekend lepas kitorang ada pegi makan kat situ lagi, memang best la makanan kat sini, sedap!!. Kali ni tak nak citer pasal makanan kat situ la, aku citer pasal minuman diorang plak. Ada satu air ni yang rata2 pelanggan yang datang akan order air ni, nama air ni Barbican, dalam botol seperti gambar di bawah.

Nampak hensem tak botol tu??hehehe..yang tu model sambilan saya.

Ok teruskan, air ni jugak disebut Fruity Malts sebab ada pelbagai jenis perisa buah-buahan, yang kitorang order ni perisa strawberry. Antara ingredient air ni adalah malt, hops, citric acid, ascorbic acid and water, with malt beverage producer, inbev, supplying the malt concentrate....Harga sebotol air ni aku tak ingat la, dekat2 RM 10 atau bawah RM20 kot. Lepas minum air ni, aku rasa cam sakit tekak sikit, maybe tak sesuai dengan badan aku kot. So, sape2 nak cuba sila la ke restoran ni e, kat Jalan Ampang.

Ni gaya orang tengah berpikir, jari mesti ada kat bibir, tabiat nuar kalau korang nak tahu....hehehe..sorry awak, tercerita plak.

0 comments on "Air sedap from Arab!"

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez