Friday, June 05, 2009

Kenapa tak leh sedut udara segar dah skarg??


Memang aku tension, hangin, geram dan menyampah betul dengan orang2 yang merokok ni, kenapa ntah??buat pencemaran betul. Ok, mula2 dalam ofis, aku tak tahan dengan air cond yang sejuk macam ais tu, pastu ingatkan masa lunch nak kuar la amik udara panas kat luar. Ermmm, bila turun je kat bawah ada ramai plak staff laki yang dok menghisap......aku tekanan betul, pastu ok lagi la, sebab baru je nak pi rehat, bila dah setel semua, time aku balik dari Tesco, sepanjang koridor bawah ofis tu penuh orang lalu-lalang yang merokok, aku sampai sesak nafas...wt..fish???!!!tengah2 panas leh hisap rokok, tak terbakar badan ke?pelik betul...aku nakkan tempat dan udara yang selesa la oi...please la, jangan la buat pencemaran lagi..STOP la merokok tu, sayang la sikit ngan alam sekitar kita ni.

0 comments on "Kenapa tak leh sedut udara segar dah skarg??"

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez