Friday, June 12, 2009

"Award" dari ruby.


Rasa macam lama je tak hupdate blog ni...ada orang kisah ke?huhu...tak de pun..so, time free2 macam hari ni la aku nak update sikit2 ngan buat cabaran yoyooh. Ok, start dengan tag2 dari ruby yang punya lama aku tak buat lagi ni.

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini :

1. dia ni memang orang Kedah sejati, memang kalau cakap KL pun still bunyi Kedah gak, hahaha.
2. sorang yang suka bercerita, sembang pun macam bercerita.
3. suka main game dari dulu, kini dan selamanya.
4. masa mula2 kenal dia ni, dia la tegur aku dulu sebab aku telah dikatakan agak sombong..huhu.
5. dia ni aku rasa sorang yang sensitif dan macam suka ada masalah percintaan sikit..hehe.

Nyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya :

1. Sudah berpunya - memang sudah berpunya sejak dari semester 1 kat universiti lagi, kesian kat lelaki2 lain dah tak leh tackle aku, nuar dah booking awal2...hehehe..(perasan!)

2. Agak pendiam - memang tak dinafikan aku memang seorang yang pendiam, susah aku nak tegur orang tu dulu, tapi bila dah kenal aku, tau la aku ni macam mana.

3. Kedekut - kadang2 aku ni macam kedekut, tapi kadang2 macam boros, ada time tertentu.

4. Disiplin - aku memang disiplin tentang masa, ntah la...sebab dari kecik dok asrama kot.

5. Loving or romantik - yang ni pun ada time jugak, tapi bila time romantik aku datang...memang best la orang tu..hohoho.

6. Sakit - yup! aku memang sakit..kisah lama semua tu, memori hitam 2007.

7. Impian - satu je, aku nak family yang bahagia.

8. Degil - aku tak suka orang paksa2 aku, tapi aku akan buat jugak apa yang orang tu nak.

9. Baik hati - aku rasa aku memang sorang yang baik hati sebab aku tak pernah merompak lagi..hehehe.

10. Orang yang aku SANGAT sayang - my family dan nuar ...(tapi aku sayang semua orang yang aku kenal jugak) dan saya sayang Malaysia!

Pilih penerima award seterusnya dan describelah tentang mereka : Wawan, Mala, Diyana, Izzati dan Zehan.. (dan pada sesiapa nak amik award ni..hehehe)

0 comments on ""Award" dari ruby."

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez