Tuesday, June 02, 2009

Nuar tension dengan aku!


Huhuhu...biasa la dalam perhubungan ni, ada masa kita bahagia...ada masanya kita bergaduh....tak semuanya indah dalam percintaan ni, betul tak?masa mula2 mungkin semuanya ok je, apa yang salah jadi betul, yang pahit jadi manis, tu semuanya masa di awal2 perkenalan je, bila dah lama2 tu mula la ada yang tak kena.....ish apa aku dok merepek ni???hahahaha... bukannya aku tengah gaduh ngan nuar pun, aku happy je skarg ni...hehehe..saje je.
Ok la, konon2 je la dia tengah tension ngan aku, sampai dia telah membuat tindakan drastik dengan membotakkan kepala beliau. Dulu, masa kat universiti memang banyak kali gak dia botak, sampai botak licin pun ada, sekali ngan yop tu (best fren zaman muda2). Aku pun suka tengok nuar botak, nampak kemas sikit, ada rambut pun ok la jugak..dua2 suka la, hehe...

Gambar nuar terlatest, masa ni kat komuter, saje nak naik pengangkutan awam, senang tak yah jem-jem dan boleh berjimat-cermat dan tak yah bayar parking..actually masa ni nak gi Mid Valley je, park kete kat station komuter Petaling.

0 comments on "Nuar tension dengan aku!"

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez