Tuesday, June 23, 2009

Nuar di bumi anbia!


Time untuk selongkar2 gambar lagi, kali ni gambar2 nuar plak. Tapi bukan gambar dia masa kecik2 la, tapi gambar masa dia pegi Egypt, Mesir last year. Dua kali dia terpaksa sambut bulan puasa kat sana, last year sampai beraya pun kat sana..huhuhuhu...sedih giler sebab nuar tak datang beraya rumah aku. Macam tak best je sambut aidilfitri tahun lepas, harap2 tahun ni lebih meriah la kot..hehehe..Sebulan jugak la merana sebab berhubung melalui sms je, nak call mahal, jarang2 je call pun..tapi best jugak, sebab masa ni la rasa rindu tahap maksimum...(tu diaaa aih)

Masa sambutan hari raya tahun lepas kat sana...nuar cakap dia beli jubah ni kat sana..

Posing pun kat tempat orang jual tali pinggang...kat tempat tudung2 tak pi ka?.. o.O

Suasana perumahaan dekat sana...ish2.....Malaysia lagi berjuta kali cun...ye ke??

Kesiannn...kena keje time puasa..nuar cakap orang sana kuat makan!!sampai dia pun jadi tembam dah (ataupun mmg dah tembam) hehehe....

Dapat peluk Sphinx dari jauh...hehehe...yang ni masa last2 year...masa first time dia pegi..so agak over sikit la bergambar...hahahaha...kan??aku pun teringin nak pegi sana...yer la, boleh tengok antara 7 keajaiban dunia ni. Tapi, rasanya Piramid dah terkeluar dari senarai ataupun still ada tapi dah jadi 8 skarang (kalau ikut pada en. wikipedia la), sebab dah ada yang terbaru sekali dalam senarai "7 Benda Ajaib di Dunia" ni ... sila klik disini

Dengan sapa ni??sanggup awak menduakan saya??....hohohoho...

Ni sapa pulak lagi??sanggup awak meng"empat"kan saya??hahahaha...yang ni dekat Istana Raja Farouk...cantik langit tu..

Kurus jer...walaupun baru setahun yang lepas jer, yer la....masa ni saya tak dok kl lagi...skarang ni dah berisi je, sebab saya kah??

Cewah...posing sakan no...ini la Kota Salahuddin Al-Ayubi...(macam mana aku leh tau ni??)

Photo terakhir ni memang aku suka sangat...tak tahu ler candid or berlakon2 je ni...ermmm...masa ni mesti awak dok doakan untuk kesihatan saya kan?huhuhu...i lOve yOu

0 comments on "Nuar di bumi anbia!"

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez