Monday, May 04, 2009

X-Men Origins: Wolverine...best!


Firstly, aku nak ucapkan "Hepy Labour Day" atau hari pekerja!...kepada semua pembaca blog aku!!Best betul cuti 3 hari ni...rasa lama betul boleh rehat kat rumah.....dalam 3 hari ni jugak la aku cuti internet...maksudnya aku tak sentuh komputer langsung!!macam tak caya je.....hehehe...hari ni dah sentuh balik...pastu mula la inbox penuh mail....
Ok2....yang penting best giler cuti..dan aktiviti cuti aku tak de apa sangat pun....dok rumah je, pastu kuar tengok wayang dan makan2......jalan raya pun lengang je...tak banyak kete macam selalu...maybe ramai balik kampung kot....ermmmm....
Movie yang aku tengok mesti la X-Men!!..Wolverine yang best tu....siap reserve lagi...takut penuh.....
Mesti ramai yang dah tengok movie ni kan?memang best la...aku bagi 9/10...aksi yang best sekali mesti la masa part akhir tu...Logan or Wolverine or Hugh Jackman ni memang handsome la...dah la gagah perkasa...!!!sekeras2 dia sebagai X-Men ni, still romantik jugak kan....memang boleh bagi 5 star la dekat lakonan dia dalam filem ni...

0 comments on "X-Men Origins: Wolverine...best!"

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez