Wednesday, May 06, 2009

[Yoyooh] Sejarah kelahiran blog aku!!


Sejarah mula2 aku terjerumus dalam dunia blogging ni masa tahun lepas. Dalam pertengahan tahun lepas, kira baru setahun jagung la blog aku ni tercipta...cewah...kenapa baru tahun lepas???sebab masa tu la aku start kerja kat Asia Media (company aku skarang), yang bestnya company aku ni boleh guna internet masa kerja, tu la yang membuatkan aku boleh berblogging secara serius ni....hehehe.....aku boleh la update blog aku pastu view blog orang lain dengan sewenang2nya....tapi still kena cover line jugak la, yang penting kerja kena la bagi siap dulu....ermmm...bagus jugak aku ni e....
Ok2, kalau ada sape2 yang ikut blog aku masa dari awal2 lagi mesti still ingat banner2 aku dulu kan....hehehe....betul2 sejarah ni sebab kena gali balik gambar2 ni semua....

Ni la banner untuk blog aku masa mula2 aku launch blog aku ni.....dengan trademark/ayat..."I Wanna be New"....sebabnya mungkin ada yang tahu kenapa..... : )

Bila dah advance sikit, mula la letak gambar aku lak....ni untuk second banner blog aku....ada yang suka banner dan template blog aku masa ni especially nuar....dia cakap sesuai ngan aku...hehehe....

Kategori blog aku ni bebas kot...aku pun tak tau kategori ni mcm mana....ok, tak pe la....blog aku ni memang banyak citer pasal aktiviti aku..sambil tu aku selit jugak info daripada pengalaman aku atau aktiviti yang aku buat tu..Selain tu, aku suka bagi komen pasal latest movie yang aku dah tengok...hehe...boleh dikatakan aku ni kaki wayang jugak la.....Kenapa aku pilih kategori ni?sebab bila dah bebas...maksudnya aku boleh tulis pasal apa saje yang aku nak....best kan mcm ni?? : )
Gambaran untuk korang di saat2 aku berblogging....hehehe....Muka serius sebab terlalu fokus dengan entry aku.....demi memuaskan hati pembaca la katakan.....hahaha......

0 comments on "[Yoyooh] Sejarah kelahiran blog aku!!"

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez