Thursday, May 07, 2009

"Peraduan Bibir Menawan Lip Ice"...plzz VOTE for me!!


Ermmm...semua ni gara2 idea nuar...dah lama dia bagi link ni suruh aku masuk....aku rasa macam malas je....tapi bila tengok hadiah-hadiah diorang terus rasa nak masuk...gila betul aku ni...yang problemnya...tak tahu nak post gambar yang mana satu...sebab banyak sangat aku amik...sampai ofismate aku pun jadi mangsa..yer la sampai suruh mala bawak Nikon dia lagi...hehehe.....Akhirnya, setelah aku membuat penilaian sendiri ke atas semua gambar2 aku tu...satu gambar telah dipilih...hehehe...

Ok, ni la screenshot dalam website Lip Ice tu....firstly, korang klik menu yang tengah2 sekali iaitu Peraduan Bibir Menawan Lip Ice sampai la kuar page seperti gambar di atas...then, korang klik pada button GALLERY..seterusnya, akan kuar la banyak2 gambar girl2 yang dah join.....so, untuk cari gambar aku...hehehe....korang taip la email aku ni....kiahbitm_84@yahoo.com....jadi, di sini saya merayu jasa baik semua...

SILA LA VOTE SAYA...TQ

Cara nak vote bukan la susah pun.....tak perlu sign up pun....hehehe...bila dah kuar je gambar aku ...ada button... VOTE NOW!...then klik situ, korang just isi nama dan email korang je....mudah kan?..hehehe....itupun kalau korang rasa aku layak menang la....kalau nak vote orang lain pun...terpulang la.....undi adalah rahsia dan tiada paksaan kan?

Ini la antara gambar2 pilihan aku...korang rasa gambar mana yang jadi pilihan aku....ermmm....go and check la yang mana....ok....selamat mengundi!!!!!kepada yang mungkin akan mengundi...JUTAAN TERIMA KASIH...aku ucapkan.... : )

2 comments on ""Peraduan Bibir Menawan Lip Ice"...plzz VOTE for me!!"

LanaBusyBee on Saturday, May 09, 2009 9:22:00 PM said...

agagagaga...aku rasa aku mcm xmo masuk je la...malu ngehnegeh

Unknown on Monday, May 11, 2009 9:50:00 AM said...

hahaha...aku pun malu gak weh...ala..aku suka2 je ni...lagipun ramai giler cun2...sapa la aku ni....

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez