Monday, May 25, 2009

Angels and Demons movie!


Movie pilihan bulan poket kering kali ni..."Angels and Demons"...atau dalam BMnya "Antara Malaikat dan Jin"....walaupun dalam langkah nak berjimat-cermat, last2 masuk gak panggung tu...huhu...tu la, bila ada sorang je bukak mulut, "tengok wayang jer la"...mesti laju je yang sorang lagi akan jawab..."jom la"....hehehe...
Ok2, nak story sikit pasal movie ni...memang best!!dan puas hati...aku leh bagi 9/10...sebabnya aku memang suka jenis citer2 kena pikir ni...style citer ni lebih kurang macam National Treasure je....masa movie arahan yang sama sebelum ni, The Da Vinci Code...aku tak tengok pun...huhuhu...ok, citer ni sama gak kena cari hint nak selesaikan masalah...hint2 tu pulak hanyalah orang2 tertentu je leh dapat...memang orang tu kena ada banyak ilmu pengetahuan, suka membaca dan berotak geliga....movie lakonan Tom Hanks (hero tak hensem sgt) dan kita boleh tengok yang kat Rome ni memang ada byk giler gereja..besar2 plak tu...ish2..hampeh..

Citer yang penuh dengan gereja..dekat Rome..

Dua orang ni la yang selesaikan semua masalah..

Memang dahsyat cara diorang bunuh...ini untuk elemen API..

Ni la..gunting dalam lipatan..orang jahat yang tidak disangka2..muka suci je..

2 comments on "Angels and Demons movie!"

yesterdayrising on Wednesday, May 27, 2009 11:02:00 AM said...

movie ni aku tgk separuh je.busan sgt..aku sampai terlelap.pastu aku ajak awek aku kuar trus..

Unknown on Wednesday, May 27, 2009 11:18:00 AM said...

best la wei...apa la hang ni...nak tengok movie romantic2 je la tu..ngan awek??

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez