Friday, May 15, 2009

Dapurku...sebelum kawen...ececece....


Cewah2....bila nak kawen ni....macam beria2 je....ok2, kali ni saje je nak citer kat korang pasal dapur yang aku baru beli.....wakakakaka.....nampak sangat baru nak cuba masak sendiri.....hahahaha....ala...aku memang dah boleh masak pun....tapi bila dok sini a.k.a rumah sewa, tak de dapur plak nak masak.......huhu...housemate aku plak semua jenis rock2 je...macam tak minat masak je....so, camner??

Maka, start dari isnin minggu ni la aku mula memasak kat rumah, hari2 masak kat umah....memang gila la punya semangat....ye la, dapur rumah aku tu tak pernah nyer berasap...tapi la ni pun still tak berasap gak pun...sebab aku pakai dapur gas...bukan pi cari kayu api kat hutan..sampai nak berasap2....hehe.....

Memang best la makan dari air tangan sendiri ni....(nak dari tangan sapa lagi???)..terasa kesedapannya sampai ke hulu perut...tu diaa.....so, setakat ni tiap2 hari la dapur aku tu bertemankan aku.....ok2, kat bawah ni ada la sedikit gambaran dapur aku ni...mesti la kena riak sikit....hahahaha....(beli dapur pun nak citer kat orang....huh!!)

Hahahaha.....kuali dok berkilat lagi tu....baru beli la katakan.....ni la dapur orang bujang....sebelum kawen ye.....(dapur murah je...)

p/s : Sapa muka tak malu tu...jemput la datang rumah...leh la pekena cekodok aku....(hanyalah ajak-ajak ayam...sila jangan ambil serius)

3 comments on "Dapurku...sebelum kawen...ececece...."

Unknown on Friday, May 15, 2009 6:13:00 PM said...

adakah posting aku ni berunsurkan "syok sendiri"???hahahaha....

yesterdayrising on Tuesday, May 19, 2009 9:32:00 AM said...

tidak siyok sendiri la.hehe.pasni jimat la nuar..asal lapaq ja cari umah hang.ekekeke

Unknown on Tuesday, May 19, 2009 10:22:00 AM said...

pandai pun hang....memang boleh berjimat pun..weekend je dah mcm nak pi berkelah...nuar tau mai makan ja...bukan nak pi market tlg beli ikan ka ayam ka...aku gak kena bangun awai2...:p

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez