Thursday, August 20, 2009

Filem ganas dan ngeri yang ditunggu2!!


Movie pilihan aku kali ni adalah "THE FINAL DESTINATION - Rest In Pieces" yang akan mula ditayangkan 28 August 2009 ni. Memang aku tak sabar nak tengok filem ni sebab aku memang follow citer ni dari part 1-3, siap khatam lagi. Sebenarnya kalau korang nak tahu, aku ni peminat citer2 ganas dan sadis macam ni, tak tahu la kenapa. Sampai nuar pun pelik dengan aku, dia jenis yang tak leh tengok citer2 macam ni...kesian kot(bf aku ni baik hati orangnya).

[18SG] Ada orang yang boleh terima movie macam ni.. :D

Ok2 nak citer lagi ni, contoh movie yang aku minat lagi macam Saw part 1-5, semua aku dah tengok. Then, Texas Chainsaw Massacre part 1-2, pastu movie Hostel. Ni jer la antara movie favourite yang aku ingat tajuk dia, yang lain2 tu setakat tengok jer la. Tapi kan, kalau bagi kat aku horror movie macam Ju-On, Dark Water etc, sorry beb..!!memang aku tak leh tengok dan memang aku tak minat sikit...hehehe..tengok pun dengan takde sound la, aku takut dengar bunyi2 seram tu..hihihi. Benda ni bergantung pada orang jugak la kan...ermmm, ok malas dah nak citer banyak2, kita tunggu jer la movie best ni kuar ye.
Then, kalau korang nak edit2 gambar korang masuk dalam cermin pecah seperti gambar di bawah, korang bukak la diorang punya website ni dan cuba la e---->link website TFD!!

Hehe...sempena musim bertopeng sekarang ni..The Final Solution kot!

0 comments on "Filem ganas dan ngeri yang ditunggu2!!"

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez