Wednesday, August 12, 2009

Sedang mencari BILIK.....saya!


IKLAN NAK MINTAK TOLONG!!

Saya sedang mencari bilik untuk disewa dengan kadar segera!!

Bilik sewa yang saya tengah cari ni mestilah :
- bertempat di Taman Tun Dr Ismail (TTDI), Damansara.
- kalau boleh nak yang berdekatan dengan bangunan VADS.
- banyak kemudahan pengangkutan awam.
- kadar sewa yang kurang dari RM200...hehe.

**Jadi, kepada sesiapa yang tahu ada bilik kosong dekat area ni atau mempunyai kawan2 yang memang tinggal di sana dan memerlukan housemate....sila lah menghubungi saya di talian 0182902992 secepat yang mungkin yer..
Kerjasama dari anda amatlah saya hargai...kalau tidak, mungkin saya akan merempat blogger-emoticon.blogspot.com di jalanan jer...huhuhu.

2 comments on "Sedang mencari BILIK.....saya!"

LanaBusyBee on Wednesday, August 12, 2009 10:25:00 PM said...

aaaaaaa akupun kena cr umah sewa lain ni...ampeh la...tuan umah nk kawen, so dia nk jual umah...penat la nk pindah2...klu la aku ada 90k, aku beli umah ni huhuhu

Unknown on Thursday, August 13, 2009 12:16:00 PM said...

sama2 la kita mencari umah sewa...hehehhehe..senangnya dia nak kawen, jual umah jer..kalau la aku ada umah yg nak dijual :p

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez