Thursday, August 06, 2009

Putrajaya Floria Festival 2009!



PUTRAJAYA FLOWER AND GARDEN FESTIVAL 2009

DATE :1st-9th August 2009
VENUE :Waterfront Precinct 2, Putrajaya
VISITING HOURS :Monday-Thursday 9.00am-10.00pm
:Friday-Sunday 9.00am – 12.00 midnight

ADMISSION IS FREE!
Kalau nak tahu dengan lebih lanjut - klik sini!!

Ok, tu la sedikit info yang aku nak update kat korang pasal satu event yang tengah berlangsung dekat Putrajaya skarang ni, so...pada saper2 yang minat dengan bunga-bungaan, nak naik belon ke...sila la pergi yer...Aku dengan nuar pun tak ketinggalan pegi tengok festival ni last week, masa baru masuk hari kedua event ni bermula...bunga2 pun dok fresh lagi, memang colourful la kat sana, tapi disebabkan kitorang pegi pun dah nak gelap, so...tak nampak sangat la color2 bunga tu semua...maybe weekend ni nak cuba pegi siang pulak. Ok, kat bawah ni antara gambar2 kat sana yang sempat kitorang ambil, sebab rasanya kami lebih fokus pada bahagian jual2 makanan kot....hahahaha...memang dua2 jenis kuat makan!!

Hot Air Ballon - dah nak gelap dah pun...tapi ok la sebab still ada api lagi tu.

Angkat kaki sket..macam berat jer kaki tu...hohoho..

Gaya dekat huruf "A".. konon2 macam nak SPM 10A la pulak..ok la, I'm the best la!!!

Photo yang aku paling suka setakat ni...cantik bunga tu dgn pipi aku yang tak nampak tembam sgt di situ..hehehehe..

Kami ni memang tak pandai nak amik gambar together-gether ni...susah nak jadi sikit..huhuhu.

Satu Malaysia ... "1"

Tempat persembahan - tengah ada kumpulan BaleBale masa ni..huhuhu.

Layan jer la...ambik hati diorang.

Juara berturut2 kot ni..tak sure sangat..tapi diorang punya decoration memang meletup!

Aku sempat main congkak yang diorang pamer kat situ..tapi aku tak pandang pun belakang congkak tu ada apa..hehehe.

Ni la..pintu masuk tempat yang aku cakap cantik tadi, memang rasa macam dok kat alam bunian..dengan asap2 nya..

Note : Perasan tak gambar nuar tak banyak dalam entry ni?sebab dia jadi photographer aku...huahuahua...tak de la...nantikan gambar nuar untuk next entry ye, dengan tajuk... "Kenapa perempuan zaman sekarang suka bergambar sambil jelir lidah diorang?"..hehehe.

2 comments on "Putrajaya Floria Festival 2009!"

Anonymous said...

you're so cute...would you be my girl?

Unknown on Friday, August 07, 2009 1:59:00 PM said...

thank you!! :D

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez