Monday, August 10, 2009

Kempen "Saya Cinta Malaysia!!"


Nak selit iklan jap e!!ni ada kempen sempena nak Merdeka tak lama lagi ni...aku pun terbaca pasal kempen/contest ni dekat blog dari blogger2 list aku ni, so aku pun teringin nak join jugak la..hehehe..mana tau menang ke kan.
Ok, kepada sesaper yang mencintai Malaysia dan berminat nak join, boleh la baca syarat2 dan apa hadiah2 yang bakal dimenangi kat web diorang ni ---- >klik kat cini!! ataupun klik jer icon ads kat sebelah kanan blog aku ni!

Note : Untuk ruang Referrer's Email tu, letak la email saya yer, sebab saya yang bagitahu kat korang kan...hehehe... ini email saya : kiahbitm_84@yahoo.com ...TQ!!

**Kalau anda betul2 rakyat Malaysia sejati!!cuba la jawab Quiz kat bawah ni yer!!dan pastikan betul semua tau...kalau salah, baik pindah dok negara lain jer la....huahuahua!!**

2 comments on "Kempen "Saya Cinta Malaysia!!""

Dookie on Tuesday, August 11, 2009 1:02:00 AM said...

tahniah kerana join... skrg tiba masanya berdoa utk jadi peserta bertuah ekekeke

Unknown on Wednesday, August 12, 2009 12:42:00 PM said...

yup!!doakan la saya menang yer..nanti kita ramai2 share la iphone tu...hehehehe...

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez