Tuesday, January 20, 2009

Tag dari Heary....baru nak buat....


Title: 16 random things about you
Terms: Please refer below~
—————————————————————————————
1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara rawak sama ada tentang fakta, perangai
tak senonoh, ataupun hala tuju hidup anda.
2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.
3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda diperingkat awal.
4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih
sayang yang secukupnya ketika bayi.

1. aku anak ke-3 daripada 6 orang adik beradik...yang atas 3 orang pompuan, yang bawah 3 orang lelaki...so, ada 3 couple la kat umah aku...selalu kalau mcm perangai tu mesti konon2 ikut couple la...contohnya..adik aku kiranya yang bongsu sekali la, kalau dia ada wat apa2 tak kena...aku la yang disalahkan...sebab dia couple/adik aku..hehe...

2. masa tadika dulu2 tokwan aku la yang hantar dan ambik aku dari tadika...huhu..kalau ada kawan aku buli aku...aku cakap la.."habaq kat tokwan satgi baru tau"...tokwan aku ustaz kat kampung....memang famous la...sekarang dah tak de...i miss him... : (

3. aku selalu kena panggil nak cabut gigi masa sekolah rendah..sampai nurse dah kenal muka aku..sebab gigi aku banyak rosak..maklum la mak ayah aku bukak kedai runcit...so, apa jenis coklat ada dalam kedai tu semua aku dah try...hehe...

4. dari sekolah rendah sampai la sekolah menengah dan ke matrik...subjek yang paling aku tak suka adalah bahasa inggeris...aku jadi fobia sebab aku tak reti nak jawab....aku ingat lagi...masa form 3, ada sorang cikgu, nama dia cikgu kupusamy..selalu suruh murid2 berdiri pastu sapa leh jawab baru duduk...aku memang gabra giler....ntah la...aku pun pelik..kenapa la aku tak pandai bahasa inggeris...dulu2 la....sekarang insyaallah boleh dah la.............

5. aku dulu memang sangat mementingkan persahabatan.......aku memang akan ada geng tak kira la aku blajar kat mana (kecuali utem kot)...ntah la...diorang cakap aku ni suka buat lawak...tapi tengok mood gak...betul ke tak tau la...

6. dulu, aku gemuk/berisi..berat dekat 60kg gak la...ntah la time masuk universiti baru kurus sikit...(perasan lak) mungkin sebab terjebak dalam alam percintaaan kot....hahaha...kena la jaga saham kan...

7. binatang yang aku paling geli adalah tikus.....tak kira la hamster ke apa ke...kalau dah rupa iras2 tikus tu memang aku tak suka....ntah la...memang tak leh terima kehadiran binatang ni....tapi lahir tahun tikus....hahaha...

8. aku ni jenis disiplin...kalau janji kul 2...kena la tepat kul 2...benda ni lebih kepada nuar la...tak percaya tanya nuar ...pernah ke aku yang lambat..mesti dia la yang lambat sampai...tapi kadang2 tu ok la kalau ada problem yang tak dapat dielakkan...then aku boleh terima....

9. aku ni jenis pendiam..terutama dengan orang yang tak berapa rapat..tapi kalau dah kenal tu aku boleh la jadi peramah jugak....ntah la, better cakap benda yang perlu kot...nak peramah ada masanya....

10. aku pernah kena makan ubat 30 biji lebih sehari....aku takkan lupa sampai bila2...ni masa aku sakit dulu la....nurse siap buat lawak bodoh lagi..."makan ubat pun dah kenyang, tak yah breakfast la..."...kurang asam tul...

11. aku pernah amik morfin....hahaha..tapi bukan secara haram ataupun dengan tujuan nak jadi penagih dadah....tapi secara terpaksa....tapi kan....gua cakap lu....memang perghhhhhh....nikmat giler, rasa dunia ni kosong je...otak rasa lapang....aku terpaksa diberi morfin untuk tahan sakit.....last2 aku siap mintak kat nurse "nak morfin japgi e"...padahal aku dah ok...hahaha...memang macam ketagih...mak aku dah risau masa tu......tapi aku control diri aku...nasib baik ok lepas tu....

12. ermmmm....nak tulis apa lagi e.....cukup la kot sampai sini...tak tau dah aih nak tulis apa...nanti kalau ada lagi aku add....pikir2..

Then, aku tak de sapa yang aku nak tag kot..maybe :
- nuar : )

0 comments on "Tag dari Heary....baru nak buat...."

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez