Saturday, January 17, 2009

Lagu "ketahuan" versi kanak-kanak...


Hahaha...gelak dulu, camni citer dia..masa aku dok kemas2 folder dalam pc aku..terjumpa balik video dari dlm handphone aku yang lepas2..banyak gak video yang rakam main2 bila balik kampung...adik2 aku suka rakam gelagat anak sedara aku yang dua orang ni..layan je la dua video terbaik ni.....



lirik ntah apa2...main hentam je..hehe...video dah di setting dengan betul <----bagi yang tengok entry sebelum ni je la faham...hoho...



ni pulak...video "mari mengenal pancaindera kita"..hehe.....banyak lagi dia tahu tu...

2 comments on "Lagu "ketahuan" versi kanak-kanak..."

Anonymous said...

alah dun have my video??.... ;( sob..sob

miss M

Unknown on Saturday, January 17, 2009 12:05:00 PM said...

siapa pulak miss M ni...meenachi ke...hahahaha

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez