Friday, January 02, 2009

Sambut newYear @ Putrajaya


Happy New Year 2009 semua!!!akhirnya boleh jugak aku melangkah ke tahun 2009 ni...syukur sangat pada yang Esa sebab memanjangkan lagi jangka hayat aku....(emo sikit)...huhu..apa-apa pun aku bersyukur sangat dengan apa yang aku ada sekarang...aku ada ramai orang sekeliling aku yang aku sayang..dan yang penting aku tahu ada orang yang menyayangi aku jugak.....thanks a lot.. : )

Ok la...nak cerita pasal sambutan malam new year...mula2 aku ingatkan aku akan keseorangan je malam ni....tapi tiba2 ruby ajak kuar...siap datang amik aku lagi...maklum la kete baru...nak test power la tu...nasib baik tak sesat...dua2 tak tahu jalan sgt..hehe..
Kami plan nak gi putrajaya je la...sebab tempat tu je paling dekat...lagipun aku plan nak tido umah ruby malam ni....then, masa sampai putrajaya tu kami cam konfius sikit..ada event ke tak kat sini..tgk mcm tak de je...last2 main follow kete orang byk2 tu je...sampai la jumpa destinasi yang dituju..orang punya la ramai mcm ada siti nurhaliza je dok tgh nyanyi.....hehehe...

tgk la jalan jem kat atas jambatan ni...tapi....

Padahal...semua tu hanyalah satu penipuan...tak de apa2 event pun kat sana...bunga api tak de...tak de apa2 pun....mmg frust betul..huhu...padan muka..padan muka...

pose terakhir untuk tahun 2008..ahaks!!

0 comments on "Sambut newYear @ Putrajaya"

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez