Thursday, November 06, 2008

Igor!...murai.com..best!!


tgk wayang free lagi...kali ni murai.com punye..citer Igor,(selalu aku dpt kat ofis tu citer2 melayu je)..aku dapat ni pun sbb daftar cepat,dah hari sabtu tu aku keje..aku tertarik pun sbb leh bawa pasangan and tgk bersama artis..hahaha...ok,ari khamis tu pun aku ngan nuar gi le kat Cathay Cineleisure kat Damansara..ok,artis yang dtg kebanyakannya artis AF cam nadia, nubhan n toi,Liyana Jasmay,pastu ada lagi ramai la..citer igor ni best gak la..filem animasi..layan je la,dapat plak dok seat yang best.



kat atas ni gmbr2 yang sempat diambil oleh jurufoto yang sgt garang..kuikuikui..

1 comments on "Igor!...murai.com..best!!"

Unknown on Thursday, November 06, 2008 4:47:00 PM said...

Very good......

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez