Monday, November 24, 2008

49kg???


Ada apa dgn 49kg ni?...berat aku ke??wakakaka...aku mana la ringan mcm tu...hahaha...actually...berat aku 51/52kg mcm tu...berat kan?so...berat ideal aku yang ikut BMI ialah 47kg..ermmm...macam susah je nak berat cam tu...hihi
so point story ni mcm ni sebenarnya,one day...masa tgh kami jalan2 kat shopping complex,nampak penimbang berat...then,aku pun timbang la my body dengan bangganya...huhu...51.5kg...arghhh...tak aci la,baru lepas makan!!huhu...
pastu nuar cakap,"kalau awk berjaya kurang sampai 49kg,saya bagi hadiah!!"
wahhh....49kg je,baiknya...kiranya mcm tak susah sgt la nak capai target tu...
so,aku mesti berusaha dengan misi aku 49kg..chaiyokk!!!

gambar ini hanyalah sekadar hiasan..

0 comments on "49kg???"

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez