Tuesday, November 11, 2008

Handset aku hampir hilang???


Biar betul??handset hilang?...dah la baru beli..huhu..pengalaman mengerikan betul,handset yang nuar bagi kat aku lak tu,kalau la hilang rasa mcm hidup pun dah tak berguna lagi,ish2...citer dia lepas main bowling n lepak2 kat Cinnabon...

aku gi le toilet yang berhampiran...konon2 letak jap kat atas rak dlm toilet tu..pastu aku terlupa giler nk amik.....lepas dah naik kete kuar dari sunway piramid...tiba2 aku baru teringat.........arghhhh...menjerit giler,terus aku lari masuk balik.......
tapi bayangkan la nak cari balik toilet yang aku pi tadi...Tuhan jer yang tahu...huhuhu...

gmbr aku bersama hs kesayangan aku...

tapi........nasib menyebelahi aku...cleaner kat situ yang jumpa...baik betul makcik tu,aku mmg takkan lupa jasa baik dia...nasib baik sangat...syukur alhamdulillah....

2 comments on "Handset aku hampir hilang???"

LanaBusyBee on Wednesday, November 12, 2008 4:39:00 AM said...

pheeeewit hp br...hpp apa weh...sure manggih punya laaa

Unknown on Thursday, November 13, 2008 4:48:00 PM said...

alaaa....hs mcm hang dulu...eh..apa hs hang la ni ek??hehe..nokia 5610 xpress music je..tp color merah..hihi..

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez