Wednesday, September 16, 2009

Selamat Hari Raya kepada semua!!


Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua pembaca blog ini dan kawan2 semua. Saya juga ingin memohon maaf sekiranya ada terkasar bahasa sepanjang perkenalan kita dan selama saya menulis blog ini. So, kira settle la e 0-0..hehe..amik la kad raya kat bawah ni e, tak sempat la nak pos2 kad raya dah skarang, ni pun amik kat internet jer...ingat nak design sendiri, tapi takde masa la pulak..dengan hidup kelam-kabut lagi ni...sorry la!

Ok, di musim perayaan ni, saya nasihatkan sentiasa la berhati-hati di jalan raya terutama ketika balik ke kampung nanti yer. Aku akan balik kampung Jumaat malam ni dengan nuar, saper2 nak konvoi sekali boleh la...hehe..nuar balik Parit Buntar, dan aku Kulim. Walaupun aku dah start cuti minggu ni, tapi still tunggu nuar coz nak balik sekali, nak harap tiket bas..aku rasa memang dah takde dah. Takpe la, banyak gak aktiviti aku minggu ni, bershopping sakan!hehe..
Akhir sekali, jemput la datang ke rumah raya ni bagi saper yang tahu rumah aku, Insyaallah ada la duit raya seringgit dua aku bagi selain makan secara percuma...hehe.. :D

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!
..MAAF ZAHIR BATIN..

3 comments on "Selamat Hari Raya kepada semua!!"

Anonymous said...

Kak Z, Selamat Hari raya. Kita orang malam raya baru balik Kulim ... huhuhu ... ayah kerja. Nanti kalau terjumpa Kak Z, kita orang nak duit raya ... sehengget pun kira ok la ... villadamaihati

Adek Abigail on Friday, September 25, 2009 4:20:00 PM said...

selamat hari raya... maaf zahir batin..

Unknown on Monday, September 28, 2009 7:24:00 PM said...

villadamaihati >>kulim??sama la kita...hehehe..seringgit jer?boleh... :)

mr.silbi >>maaf zahir batin too!!

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez