Friday, March 13, 2009

Tag selongkar folder gambar!!


Ruby!! ....aku ni bukan ada gambar lama2 macam hang...semua masa aku dok kat puchong ni je la...ok2, tak pe...demi nak memenuhi kehendak hang yang telah mengetag aku...aku cuba la tengok2 folder gambar dalam pc kat ofis aku ni...baiklah, mari kita bermula....

Syarat2nya ialah :
1. Go to your photos folder in your computer... (sedang pegi dah ni)
2. Go to the 6th folder of photos... (mana-mana? 1,2,3,4,5,6...ok2 jumpa dah)
3. Go to the 6th picture in that folder... (ooo....gambar ni)
4. Put the picture on your blog and description of it....silalah membacanya..

ni la gambar yang telah ditemui itu..

Kisahnya gambar ni diambil masa kami buat party farewell atau majlis perpisahan untuk Kamarul (satu2nya lelaki dalam gambar ni) dan Katerine@Cat (satu2nya Chinese dalam gambar ni)...diorang masing2 dah dapat keje yang lagi bagus dari Asia Media ni...yang Kamarul dapat keje kat Media Prima atau TV3, best tu...huhu..Manakala si Cat ni pulak dapat keje kat Technology Park...dua2 dalam position Designer gak la... Memang ok giler la tempat keje baru diorang ni nak dibandingkan dengan tempat keje aku skarg ni...hehe...bila la aku nak dapat tempat keje yang best camni....ok2..lagi dua orang yang dok tersengih tu..aku dengan Mala la...Mala (satu2nya India dalam gambar ni) dan aku (satu2nya pompuan Melayu dalam gambar ni).....wah!!!...majmuk giler gambar ni..boleh buat poster iklan plak..."Masyarakat Majmuk di Malaysia"...so, sape nak booking gambar ni sila la contact aku ye...hahaha...

Gambar ni di ambil masa bulan 10, tahun lepas......aku pun cam kurus sikit je...hehe..pastu kami celebrate diorang ni kat pizza hut IOI Mall Puchong...dekat je ngan ofis...diorang ni best sebenarnya, kadang2 menceriakan suasana...macam si Cat ni, suka cakap Bahasa Melayu tak betul...contohnya : U ni kulang belasa la..... hahaha..kami semua pulun gelak, lepas tu lekat dah kat dia..sikit2 kena la perli...huhu....rasa sunyi la lepas diorang tak de kat ofis...dah la ofis ni memang sunyi...tak pe la, rezeki masing2...hidup harus diteruskan...chaiyok untuk semua!!

Lastly aku nak tag 6 blogger lain : mala, amir, zafir, nuar, duwenk, rames...hahaha..

3 comments on "Tag selongkar folder gambar!!"

Anonymous said...

kalo di indonesia, foto itu namanya bhinekatunggalika..
pake bilang agak kurus...
padahal pengen bilang aq tuh sekarang lebih cakep ....he..he..

malar on Friday, March 13, 2009 5:21:00 PM said...

hahah!!
sis thanks for the tag,would do that soon
interesting too
ahaha!

anyway can do me a fav ar?
can u pls ask the others who comment,to comment in a language that we know
thanks

bye
:P

whoelse,ur sis la,
mala

Unknown on Saturday, March 14, 2009 11:19:00 AM said...

encik idham,
atas permintaan mala...kami tak faham apa yang awak tulis....lain kali boleh kot tulis ayat yang lebih mudah untuk difahami...

terima kasih..and thanks for ur comment!!

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez