Tuesday, March 10, 2009

Mari buat duit...!!!


Mari...mari semua...kita masuk team VemmaBuilder ni!!!aku baru je join team ni...tapi aku cam yakin je dengan vemma ni...memang boleh buat duit...income seminggu leh sampai 4 angka...tak nak ke??keje kita senang je..promosi website!!kita diberi website kita sendiri...macam website aku ni... klik di sini!
so, sesiapa yang register dalam form website aku ni...aku hanya perlu follow up dan bantu dia untuk memahami apa sebenarnya VEMMA ni....dan bantu dia cari duit...wah!!
Buktinya....ada seorang abang tu income dia RM3000 seminggu...aku selalu gak chat dengan dia...pastu dia cakap tak mustahil aku pun boleh dapat macam dia...WOW!!! best kan?
Ok, ni info sikit pasal apa benda yang aku join ni...dan dok sibuk promote kat korang...
**Peringatan : sape nak join ni kena ada internet la...senang sikit nak follow up!!

APA ITU VEMMABUILDER, TAK FAHAMLAH? (soalan ni memang semua orang akan tanya kan?)
Vemmabuilder adalah home based bisnes, hanya bekerja secara online dari rumah. Kerja kita hanya mempromosikan website, anda sudah ada website, tau tak?
www.vemmabuilder.com/ID <----akan diberi selepas jadi paid member. Anda hanya perlu promosi website tu. Macam-macam cara yang akan saya tunjukkan selepas anda menjadi member. Bila orang join member melalui website tu, kita akan dapat weekly income based on USD terus ke mana-mana akaun bank kita. Kita di bayar weekly, so closing time setiap hari jumaat sebelum 12 tghari, baik upgred cepat, jika tidak, downline paid di bawah anda akan override ke atas dan anda tidak akan mendapat apa-apa bonus dari mereka lagi...

**Nantikan blog kedua aku untuk info pasal Vemma sahaja...aku akan pakai WordPress pulak...Coming Soooon....!!!

0 comments on "Mari buat duit...!!!"

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez