Saturday, August 16, 2008

~my sTory tWo~


Ermmm...lepas semua dah setel aku pun naik ambulans,terus pegi hospital kulim,siap pakai wheelchair lagi..aku gelak dlm hati,hehe...pastu aku pun dapat katil dalam wad tu...masa tu aku sorg2 je..family aku x dtg lagi..lepas aku duduk rehat2..dtg sorang doktor ni nak check aku...yang kelakarnya..doktor ni auww..lembut you...tak ingat la nama dia..tapi dressing dia...fuhh,nurse2 pun masuk je ngan doktor ni...pastu bila sakit ni perut mesti keras macam batu sebab organ dalaman membengkak,hati dan limpa aku bengkak,sebelum ni aku x perasan pun...ok sambung balik,doktor tu nampak je lembut...masa check perut aku..baru nampak lelaki tulen tu..kasar gak..hehe..dalam petang tu adik aku datang hantar barang ngan baju...dia tunggu aku sampai malam pastu dia balik....
Malam tu,dugaan gilerrr dlm hidup aku..mana la boleh tido...tmpt mcm ni...tak pernah aku rasa mcm ni..gerun weh...
ok!!!apa reaksi nuar e?esoknya...dia tup2 ada depan mata aku dengan bunga kat tangan dengan mata berair...aku dah terkejut yang teramat sgt..nasib baik masa tu family aku tak tunggu aku...nuar dok sebelah aku...dia nangis teruk giler,first time aku tgk dia nangis mcm tu,masa tu aku tak tahu nak buat apa...apa salah aku?dengan tak hirau org sekeliling dia ckp mcm2 kat aku,dia ckp dia nak berhenti keje,nak stay sini jaga aku...so sweet...huhu..mlm tu nuar teman aku kat hospital..nuar tido sambil duduk..kesiannya..esok pagi dia balik,tapi dia janji ptg nanti dia nak dtg lg..bestnya!!..
Wad yg aku duduk ni sakit macam2..aku rasa aku yang paling teruk,kanser.....yg lain2 demam denggi,sakit tua,keguguran dll..doktor pun kerap datang check aku je..dasyat kan?
Petang tu nuar datang dengan chik dia,masa tu la aku dapat kenal family nuar..nuar ckp nak stay jugak malam ni kat hospital,tapi...abah dia call..dia kena balik..huhu..apa abah dia cakap kat dia e?mcm mana lak mlm kedua aku tido kat wad?next story aku sambung e...

0 comments on "~my sTory tWo~"

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez