Saturday, February 02, 2013

Zara demam....


Assalammualaikum...
Salam jumaat sabtu semua...
(Tak sempat nak post kelmarin...hehe)
Mcm mana dgn aktiviti hari ni?hokey kah?
Huhu...

Citer terus jer la e...
Sejak pagi kelmarin khamis Zara dah start demam...
Demam di sini bermaksud badan dia panas...
Tapi tuan punya badan tu mmg tak nampak mcm demam langsung!pelik kan?

Mmg pelik sbb time bagi ubat pun slumber jer sedut mcm bagi air oren jer.
Lps makan ubat tu boleh plak round satu rumah mcm biasa...ha!!ko ada?

Ntah la sejak bila yang dia senang sgt mkn ubat ni...sbb seingat aku pernah jugak la dia taknak ubat sampai kena paksa.
Mungkin ada hikmah di sebalik semua ni...
Allahhualam...

Walaupun pagi semalam khamis dia demam aku tetap jugak pegi keje...sbb tgk dia mcm dah ok jer...tapi ada bekalkan la ubat kat cikgu nursery tu...mana tahu kalau badan dia tiba2 panas lagi.

Then lepas balik keje...hubby ckp badan dia panas balik...kitorang pun bawak la pegi klinik.
Check2 mak aiii 39.6°c uolllss!!
Apa lagi doktor bagi ubat bontot laa...
Aku pun dgn senyum kambingnya request la nak MC siap2 utk esok sbb mmg dah tahu sgt esok pun mesti tak ok lagi...
Kalau dia ok...mmg aku koyak jer MC tu...cewah -.-

Tapi tekaanku meleset sbb pagi esoknya aku plak yang demam...maka MC tu amatlah berguna sekali...hehehe.

Tgk tuu mcm main2 jer kan?

See...air oren buh dalam picagari.

Nyummy...sedapnyaa...nak lagi!

Finally...baru nampak mcm demam...hehehe.

0 comments on "Zara demam...."

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez