Wednesday, May 19, 2010

Hari yang ditunggu sudah tiba.....!!


Tak sangka hari yang ditunggu selama ni tiba jugak....besok malam aku bertolak balik Kedah...yeaaaaa!!!!Doa-doakan la supaya perjalanan kami selamat dan majlis akad nikah tu nanti berjalan lancar yer...aminnnn.....majlis akad nikah aku 9 pagi hari Jumaat.

Kepada yang suka-suki jenguk blog ni, nanti aku update memori sepanjang hari Jumaat tu kat sini yer...walaupun takde orang kisah pun..huhu..at least aku nak share jer......sebab aku tahu ada yang sudi jadi silent reader aku...thank u for your support!!ok tata!!



3 comments on "Hari yang ditunggu sudah tiba.....!!"

Anonymous said...

selamat pengantin baru..

Adek Abigail on Thursday, May 20, 2010 11:05:00 PM said...

tahniah d ucapkan wat awk dan nuar.
selamat pengantin baru..
'usah ditawarkan segala senda gurau'

Izzati Ellyani on Friday, May 21, 2010 1:20:00 AM said...

i'm waiting 4 ur update..!!! =)

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez