Monday, November 09, 2009

Pink....pong!


Lama gak aku tak update blog aku ni, asyik ada jer problem dgn masa. Dah ler buat masa ni hidup aku macam tak stabil jer. Dulu boleh selalu bukak blog ni masa keje, skarang ni jangan harap la. Bila la aku nak pakai streamyx e..??(streamyx is no. 1 la katakan..)
Last week aku buat apa e?ok2 baru teringat...masa training hari jumaat lepas, kitorang semua kena pakai baju color PINK!hehehe..sebab nak bagi sokongan sempena dengan Hari Kanser Sedunia. Warna pink ni dah jadi lambang untuk Breast Cancer yang sememangnya penyakit yang digeruni semua orang tak kira perempuan ataupun lelaki. So, peliharalah aset anda itu dengan sebaik yang mungkin yer...hehehe.

Note to Mala sahaja : Mala, tengok la kawan2 akak skarang...tak jeles ke?hehehe..gurau jer..u yang terbaik sekali!! : ) miss u!!

2 comments on "Pink....pong!"

malar on Wednesday, November 18, 2009 4:56:00 PM said...

Woah. tersentuh I....thank u thank u
telah menyayat hatiku :)
MISSED U!!

*ermm, don worry m not jealous darling :P

yesterdayrising on Tuesday, November 24, 2009 9:02:00 PM said...

yang ujung skali tu tudung hitam, bj purple tu name sape?eheheh

Blog Widget by LinkWithin




 

My Blog!! Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez